Ik krijg een foutmelding als ik mijn data wil uploaden

Als u een foutmelding krijgt bij het uploaden van data dan kunt u de volgende stappen volgen en na elke stap kunt u proberen de data opnieuw te uploaden:

1) werk uw stamgegevens bij 

deze informatie vindt u in het opstartscherm bij "download" "stamgegevens" 

2) controleer of u de laatste versie van de mobiele app gebruikt 

  Deze informatie vindt u in het opstartscherm bij "over WrnPro mobiel". Daar wordt in de linkerhoek onderaan de versie getoond die u gebruikt. Op https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.zostera.wrnpro&hl=nl vindt u wat de laatste versie is. Correspondeert deze versie niet met de versie die u gebruikt, dan kunt u de nieuwe versie downloaden (de data die u heeft ingevoerd, zal niet verloren gaan). 

Het is mogelijk om de app automatisch te updaten op uw Android-apparaat:
- Open de Google Play Store-app .
- Tik op Menu Instellingen.
- Tik op Apps automatisch updaten.
- Selecteer de  optie: Apps op elk moment automatisch updaten (hiermee worden apps geüpdatet via wifi of mobiele gegevens)

Toch nog een foutmelding? 

Mocht u nog steeds een foutmelding krijgen, dan kunt u een screenshot van de foutmelding maken. Stuur dit bericht en uw logfiles naar het team van WrnPro 

WrnPro Mobiel > Instellingen > Gebruikers-instellingen > Logbestanden

Wij zullen zo snel mogelijk uw bestanden en de melding bekijken en u verder helpen. 

LET OP: DOWNLOAD NOOIT OPNIEUW UW PROJECTEN ALS UW DATA NOG NIET GEÜPLOAD IS. UW GEGEVENS GAAN DAN VERLOREN.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op